luni, 28 februarie 2011

de ce?

Stiti...niciodata nu imi merge...intotdeauna..kind..se intimpla ceva frumos..e necesar..s se intimple..shi rau. De exemplu.mi-am gasit iubirea da? sigur ,dar in acelashi timp..ma ombolnavesc shi nu pot s o vad. Shtiu k ma iubeshte..dar departarea...ma omoara..kiteodata.imi vine s strig in gura..mare..peste tot orashul.Am ashteptat 4 ani..ka s imi raspunda..ku aceleashi kuvinte..shi akum kind shtiu..k simte asta..nu o pot stringe in bratze nu o pot..saruta...:((.nu o pot tzine de minutza...ei cea gingasha.Dar shtiti...am inkredere..in ea ft mare..shi shtiu..k imi va spune..inka odata..aceste kuvinte..kind vom..fi..alaturi..deoarece..nu ma mai tem..s spun  ''TE IUBESC'' shi kred k shi ei i-a trecut frica..:D. Puiule dak citeshti aceasta postare...krede-ma e totul real...eshti acea fiintza..kare..m-a fakut..s simt lumea altfel..s o vad mai reala...am inteles k trebuie s lupti..shtiu..k tzi-am mai zis-o..dar vreau s stii mereu..k ..iti multumesc..k exishti..multumesc..pentru tot ceea ce..faci. De ce? de ce nu eshti linga mine ...de ce nu te simt aproape ? :((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu